Mε στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη και την ολοκληρωμένη επίλυση των βλαβών/tickets, η Barphone προχώρησε σε συνεργασία με τη Salesforce, κορυφαία εταιρεία CRM παγκοσμίως.

Η πλατφόρμα Salesforce Cloud Service έδωσε στην εταιρεία νέα ώθηση όσον αφορά τη διαχείριση των συμβολαίων υποστήριξης των πελατών της, συμβάλλοντας συγχρόνως στην καλύτερη εξυπηρέτηση και ανταπόκριση (SLAs) στα  καθημερινά αιτήματα,  αλλά και στη διεξαγωγή χρήσιμων αναφορών, με στόχο πάντα τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών υποστήριξης της εταιρείας.