Σε αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre προχώρησε ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού (Eurolife 2.0) που ακολουθεί, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και των συνεργατών του Ομίλου.
Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου η Eurolife ERB συνεργάζεται με την εταιρεία Barphone [Avaya Diamond Partner & Service Expert] προκειμένου να δημιουργήσει την κατάλληλη υποδομή που θα καλύψει πλήρως τις σημερινές ανάγκες του Ομίλου, αλλά και τη μελλοντική προοπτική επεκτάσεων με ταυτόχρονη υποστήριξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας.

Διαβάστε περισσότερα:

http://www.dealnews.gr/roi/item/217471#.WhgCUEpl_IV