Η Βarphone, σε συνεργασία με την Avaya, συμμετείχε φέτος για τρίτη συνεχή χρονιά ως Silver Sponsor στο 4ο ετήσιο τεχνικό συνέδριο UCC Greece 2017 «Unified Communications & Collaboration Conference».

Στο συνέδριο που έλαβε χώρα την Τρίτη 25/04/2017 στο Συνεδριακό κέντρο Metropolitan Expo συναντήθηκαν τα στελέχη της αγοράς των Τηλεπικοινωνιών (IT managers, Telecom managers and Network Administrators) και παρουσιάστηκαν οι σύγχρονες τάσεις στην αγορά των Unified Communications.

Στην  παρουσίαση της εταιρεία μας με θέμα  «TEAM & CUSTOMER ENGAGEMENT SOLUTIONS» – από τον Presales Engineer κ. Κουτσοπάγο – δώσαμε μια σύντομη και περιεκτική εικόνα για τις νέες λύσεις UC που προτείνει η Αvaya με στόχο να παίξει καθοριστικό ρόλο στο digital transformation μιας σύγχρονης επιχείρησης στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Σε αυτό το γεγονός έχει συμβάλλει η στροφή των χρηστών σε multitouch επικοινωνίες, η μετάβαση με τη βοήθεια της τεχνολογίας από τη κλασική, παραδοσιακή τηλεφωνία σε ψηφιακούς τρόπους επικοινωνίας, όπως το web και τα social media, χωρίς να τους επηρεάζει η συσκευή και το λειτουργικό σύστημα που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν. Με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά των χρηστών και τα trends της αγοράς, η Avaya προχώρησε σε ένα major transition σε software λύσεις, βασισμένες στο σύνολο τους σε virtualized πλατφόρμες, δίνοντας την ευελιξία για υλοποιήσεις, τόσο on premises όσο και στο cloud.

Σήμερα η εξέλιξη της λύσης βασίζεται σε δύο πυλώνες, το customer και το team engagement. Στην ουσία customer engagement ονομάζουμε το digital transformation της επικοινωνίας ενός εξωτερικού χρήστη (πελάτη/συνεργάτη) με την επιχείρηση, εμπλουτίζοντας το σύγχρονο contact center με big data και business processes, αυξάνοντας τη παραγωγικότητα της επιχείρησης και ταυτόχρονα δίνοντας το μέγιστο experience στον χρήστη. Από την άλλη πλευρά, οι team engagement λύσεις της Avaya δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να συνεργαστούν άμεσα κ αποτελεσματικά με κάθε πιθανό τρόπο κ μέσο 24 ώρες το 24ωρο σε ένα ενοποιημένο περιβάλλον. Χάρη στο ανοιχτό Client sdk που ανέπτυξε η Avaya από το μηδέν και το προσφέρει μαζί με τη πλατφόρμα Breeze, δίνεται η ευελιξία σε κάθε επιχείρηση να αναπτύξει τα δικά της applications εύκολα και γρήγορα χωρίς καμιά ιδιαίτερη εξειδίκευση σε κλειστά συστήματα τηλεπικοινωνιών, παρά μόνο σε ανοιχτά standards και πρωτόκολλα προγραμματισμού, όπως τα Web Services Api και τα HTML standards.